zondag 22 januari 2012

Ding 30 Google Books en eBooks


Mijn eerste kennismaking met een eReader en eBooks vond ik niet denderend. Ik hou er van boeken te voelen, te ruiken enz. en dat mis je. Toch ga ik langzamerhand overstag. Via mijn iPhone kan ik pdf documenten opslaan in mijn eBook app. Erg handig. Het schermpje is natuurlijk nog klein, te klein om een document of een boek goed te lezen.

Het lezen van de diverse artikelen vond ik erg verhelderend.

Het zal er nog wel een keer van komen dat er een iPad oid komt en ik kan me heel goed voorstellen dat ik dan voor een vakantie boeken download. Waarschijnlijk ben ik dan erg enthousiast :-)!!

Wat moet de bibliotheek met eBooks? Nu wordt er al gevraagd door klanten of via de Bibliotheek boeken kunnen worden gedownload. Belangrijk is het dat dit zo snel mogelijk gebeurt. We moeten de boot natuurlijk niet missen.....

1 opmerking:

BSWF coach zei

Dat bedoelde ik net ook al in mijn vorige reactie. Alles moet altijd via zoveel kanalen en maar weer heen en weer gecommuniceerd worden, dat we volgens mij grote kans lopen de boot te missen. Eind dit jaar moet er meer duidelijkheid zijn. Ik ben net als jij benieuwd, want al gaat het nog niet snel, de markt voor e-books zal alleen maar groter worden.
Gr. janneke